måndag

ahh hur skön är inte känslan av att man ät trött för att man har tränat? SKITSKÖN, fats vi spelade träningsmatch mot sjöbo och vi vann med 1-0 (y)
nu sitter jag här och kollar på ensam mamma söker och har precis drukit te och ätit mina första pepparkakor för den här julen :D Älskar julen den är så mysig! :)
Annars har dagen varit bra,vi hade brandundervisning, där var fyra brandmän som kom óch pratade lite och så gjorde vi HLR på en docka, han ena var jätterolig. Där var två killar och så gick den ena till en grupp med killar och skulle vissa HLR på dockan och så kom han roliga till oss, så han andra bara "ja okej, men jag tar killarna på får du tjejerna då?" och han roliga bara "ja som vanligt då eller?" PAHAHAHAH ;D vi har ganska många läxor som vanligt men, ja.
Ska gå och lägga mig efter ensam mamma söker, jag har ju börjat om på oth nu igen ;) tahah men 8.ans säsong slutade skit bra. Och min kusin säger att det ska komma en säsong 9 :DDDDDD Guuud isåfall LÄNGTAR jag! :D
puss♥


haha jag hittade en bild på mig för tre år sen som min fina syster tagit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0