onsdag

helloo :)
Idag har det varit min prefekta hårdag, pahaha låter konstigt men mitt hår höll sig platt hela dagen i skolan och blev inte konstigt förren när jag kom hem. Mitt hår brukar böja sig eller vad man ska säga där nere i topparna och i topparna på det uppklippta, eftersom jag har jättelockigt i mig själv, men idag höll det sig :D jaj nog om det dagen har varit som de flesta andra. tycker dock att snön snart får komma för man vill ju ha snö på förta advent men det är fortfarande plus grader så det kommer inte bli snö förren det bli minus ju :(
ikväll blir det fotboll, hoppas det inte blir så kalt då, sen kan minus graderna komma imorgon (;
puss♥


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

heeeelt okej, faktiskt :D

2011-11-23 @ 16:48:39
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson

Hoppas du har haft en trevlig onsdag :)

2011-11-23 @ 17:55:28
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0