sista dan på lovet

tjuuuu :)

har precis kommit hem från Emily, jag sov där inatt med Jonna, vi träffades vid lite i åtta utanför kyrkogården (det var ju allahelgonsafton igår) så tände vi lite ljus, för Jonnas föräldrar kom med ljus :)
sen cyklade vi hem till Emily och färgade Jonnas hår eller ja slinga och bara lyssna på musik och bara va :)
Vi vaknade vid halv elva tror jag hon va sen stack jonna hem vid halv tolv och då åt vi frukost. Sen nu har jag och mammsi precis kollat på min unikum, jag har utvecklingssamtal på tisdag.
Vid halv tre ska vi åka till Moffe, han fyllde år igår så jag sk agöra mig iordning nu!
och imon e det skola igen, känns inte som det redan gått en hel vecka :o
pussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0