sjuk

har varit hemma från skolan idag, kände direkt när jag vakna att huvet bulta och ont i halsen. Men ja gick ändå ner och åt frukost men det blev inte bättre så jag ringde mammi så hon kunde ringa skolan. så gick jag upp och la mig igen. :( Vaknade sen vid halv nio eller vad hon var av att syster tittade in i mitt rum för att se om jag hade gått till skolan eller var hemma. Men jag tror att jag somnade om igen. Ååh det var inte alls länge sen jag var djuk ju :(Annars har jag bara vilat idg och kollat på oth säsong 8 har bara tre avsintt kvar nu, sen är det slut :(
ja snart kommer mamma o pappa hem och då blir det mat och sen får jag se om jag går till skolan imorgon.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0