söndag

förlåt att jag inte la upp igår, jag hade helt enkelt inte tid. Jag vaknade ju först vid halv sex och delade ut bullar sen cyklade jag hem och sov lite till (y) Vid halv tolv tog jag och kusin bussen in till lund för att se breaking dawn part 1, den var sjuktbra den bästa enligt mig, kan v armt rekomendera den. Sen kom vi hem och då stack mamma, pappa o syster och jag och Claris gjorde tacos med radion på högsta volym ((:
Sen chillade vi mest och kollade på så mycket bättre och sen film :)
idag vaknade vi vid tio och sen låg vi och morna oss i typ en timme ;)
Sen kollade vi på reprisen av så mycket bättre fast vi såg den igår,haha. Men sen kom Jenny och Stefan och hämtade henne och jag gjorde mig iordning, för jag skulle ju baka julgodis med fotbollslaget. Vi bakade i tre timmar och vi gjorde knäck och ischoklad. det blev 69 påsar allt som allt som vi ska sälja på söndag på julskylltningen. Nu har jag precis duschat och nu ska jag kolla film med familjen
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0