tisdag

kul att jag gjorde ett inlägg igår som inte kom upp, hmm :(
imorse hade jag utvecklingssamtal, och gud vad trött jag var asså det var helt sjukt. Men jag mådde inte helt bra heller hade ont i halsen och huvet och kände att jag börja bli förkyld :(
dagen fortsatte och jag mådde så hela dagen, sen var det konfa och som tur var tittade vi på film så man bara låg där och vilade  :)
nu ska jag snart äta och sen ska jag gå och lägga mig tidigt idag och hoppas på att jag mår bättre imorgon.
puss♥


haha igga mig ansikte.... :(
hade inte fler bilder från idag :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Oth är ju bäääästaste serien! :) Typ samma faktiskt ;) Fast jag klämmer in jerey shore där emellan också :D Tack! Jag målade bara med ett beige nagellack först, sen duttade jag små prickar med orange färg och sen använde jag en tandpetare för att få på det svarta runt om :) KRAM

2011-11-08 @ 22:28:49
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0