tisdag

kom precis på att jag inte lagt upp inlägg idag :o
men dagen har gått åt att hjälpa Rebecca att måla sån typ förfärg eller vad det hette, vi målade allt trä hon har och det är taket, och en sne vägg som går ner till vanlig vägg sen. Det var faktiskt kul men det var lite jobbigt, men jag trodde faktiskt att det skulla vara jobbigare, att stå och måla tak. Men jag fick bara liteo nt i naken.Sen var det ara rätt in i duschen för vi hade färg lite överallt ;) Så nu hoppas jag på det bästa att jag inte ska har träningsverk eller ont i nacken imorron då det är cup i skurup :D
gud vad kul det ska bli, jag är riktigt taggad :D


taha jag sitter på dolvet för det är saker överallt i mitt rum eftersom Rebeccca gör om i sitt ;)
+ att rebaccas tv är här och jag använder hennes sladd så man kan se det från datan till tvn och den är inte så lång ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

svar: vad trevligt :) hoppas kvällen blir lika bra då!

2011-11-01 @ 22:22:10
URL: http://cellofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0