torsdag

sitter vid mamma o pappas dator jag kom hem för en liten stund sen och orkade inte sätta på min för jag ska ändå gå och lägga mig nu ;) Men skolan var ganska jobbig jag var jättetrött + att vi läser två böcker med skolan nu en med hela högstadiet och en dag innan det börjar säger min lärare Hans att vi ska göra det med svenskan också så nu läser vi två böcker och har två bokcirklar på fem veckor.... :@
Efter skolan körde Marie Sannas mamma oss till dalby där Sannas faster hämtade oss och vi körde vidare till staffanstorps kyska. Där passade vi sannas lilla kusin medan hennes faster gjorde mat som alla skulle äta efter gudstjänsten. Gudstjänsten varade bara tjugo minuter och sen åt vi Ankis goda spagetti och köttfärsås :)
Håkan kom sen och körde hom oss. Så det var iallafall en rolig eftermiddag efter den jobbiga skolan ;)
puss♥


hahha hittade en gamalbild från 2009 när vi var i österrike :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0