torsdag

vaknade tre imorse och var genom svettig, hade en mardröm om min lärare?! Jag kunde iallafall somna om efter en lite stund av oro att läraren var i mitt rum, haha. Efter skolan skulle vi dela ut lappar om vem som ville köpa ägg, och vi trodde att det skulle ta en sådär en timme kanske en och en halv, men det tog två och en halv. MEn det vart ändå lite kul, men svinkallt och smart som jag är hade jag ju mina converse på min så jag frös nästa tårna av mig :( Men efter att våra tränare kommit med nya papper två gånger var vi klara och och cykkla hem och åt köttbullar och makaroner med pappa. Sen tog jag en lång varm dusch för att få tillbaka värmen. Nu sitter jag och tar det lugnt kollar på bloggar och lyssnar på musik :)
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0