torsdag

hello :)

kvällen igår, jag stack till amanda vid halv nio tror jag, sen cyklade vi och mötte André och Aaron när dom kom med bussen vid tio och då gick vi hem till André för att bada och kolla på film. vi kollade på American Pie, men vi hann inte se hela. Sen följde dom oss till Amanda eller iallafall halvvägs, så vi var väl hemma vid ett.
imorse vaknade vi halv tio och gjorde oss iordning sen följde hon med mig till frissan, första gången jag slingade håret och jag blev jättenörd. Det blv lite rödbruna slingor, o h en klippning. Sen var det bara hem och hjälpa Reebook (min syster Rebecca) med hennes rum. Det är faktiskt jättekul! :)
puss♥


man ser inte slingorna så bra här men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0