Feeeedag: D

Äntligen freeeedag :D

dagen idag har varit jättebra :)
skolan var okej vi hade svenska prov och det kändes faktsikt bra, när jag kom hem var mamma redan hemma och hon gick ut med zack sen stack vi ner till "centrum" hahaha inte för att man kan kalla det cenrtum för det är ju så litet, men. haha. vi tog en fika och gick in om "pimp your house" påvägen hem :)
nu har jag precis kommit hem och jag kollar på oth på tv :D
ikväll blir det ta det lugnt och kolla på fotboll på tv4 sport vid 19.50 för f95- 96 ska spela i skångeserien dom är i semi final. och några 97or är oxå med från min klass så det ska bli kul :D
pusss♥


jag idag, en stickad brun tröja som jag köpte förra fredan och jeans. Till de har jag behållt lockarna i mitt hår och plattat de uppklippta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0