fredag

hello ;)

har inte kunnat blogga förren nu för först var jag ju i skolan sen tog jag bussen in och mötte Clara min kusin och så gick vi och tittade lite i affärer, för mig blev det en ny eyeliner och en stickad tröja :D
sen vid sex tiden tog vi bussen hem till oss och då var också resten av hennes familj här. Så de åt här och jag hade gjort tobleronemusse till äfterrätt ;)
nu har dom precis åka och jag ska lägga mig och kolla på ett avsnitt one tree hill och sen sova, jag ska ju upp tidigt och träna imorron. Tror att det var tio så jag ställer väll klockan på lite i nio ;)
pussen!♥


jag hade plattat hår i skolan, faktiskt jävligt förvånad för det var såååå platt hela dan :D sen nu när vi kom hem så ville syster locka asså vågigt lockiga mitt hår. men det synd inte så bra på bilden :(
godnatt världen ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0