lördag

dagen idag, hmm ja det började med fotbollsträning vid 10 till 11 det var kul men jobbigt, igår tittade jag ju på fotbollsmatch som LAIF spelade asså (veberöd/lund) och dom vann med 2-0 så dom spelade en match till idag och om dom vann den så hade dom vunnit sangktan och varit bäst i sverige och gissa om dom gjorde... JA DET GJORDE DOM  SÅ NU E DOM BÄST I SVERIGE av f 96-95 :DDDD
men ja över till dagen, efter träningen åkte vi till stora bernstorp för att titta tapeter till Rebecca som ska tepetsera om sitt rum och ja letade fotbolls skor men hitta inga. Sen fikade vi hos farmor så jag hann inte se när dom spelade själva matchen men vi spelade in den så det första jag gjorde när jag kom hem var att titta :D
men jag visste redan då att de hade vunnit med 3-0 :D
ikväll blir det ta det lugnt bara och titta på " så mycket bättre" som börjar i kväll :D
puss♥


jag idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0