Måndag

gud det var skönt att stigga upp imorse och känna sig pigg! känner ingenting av att j ag snart ska bli sjuk som jag kände igår! (y)
idag kommer malle hit vid halv två tiden och jag ska ändå möta henne så jag tänkte ta med zack på en liten runda då samtidigt, sen går vi väl in om ica och handlar något att äta innan fotbollen. Men nu först ska jag dammsuga mitt rum och ville egentligen rensa mitt rum från massa skit idag jag har en stor hylla eller vad man ska kalla det och jag använder typ 30 % av den så jag vill slänga allt annat och ha en annan hylla när jag ska göra om mitt rum. Men jag måste ju sortera allt i mitt rum innan jag kan göra om det. plus att vi först ska göra om Rebeccas rum sen vill pappa göra vardagsrummet och tv rummet i ett, så jag får väll vänta lite längre :(
nu ska jag göra mej iordning så jag e klar när malle kommer :D
puss :)


det är vad jag använder resten kan jag bara slänga eller ge till mina små kusiner! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0