onsdag

JAAA snart e det fotbollstärning :)
eller ja det är ju inte precis det bästa vädret och om jag ska vara ärlig e jag inte så sugen på fotboll idag, men ändå för det var ända sen i lördags jag spelade så :)
efter det får jag göra lite läxor men jag gjorde de mesta igår så jag har bara lite nu (y)
skolan var helt okej, jag Amanda och Rebecka hade jättekul med Rebeckas iphone kamera ;)
och vi kom på idag att vi har FEM läxor till på fredag... :( men har bara en kvar så det e ändå lugnt :D
nu ska jag byta om och dra till fotbollen lite tidigare så man hinner snacka lite skit innan ;)
pussen♥








haha det vr visst inte bara den iphone kameran jag hade kul med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0