onsdag

hejsan allihopa :)

onsdag idag,, dagen har ändå varit helt okej, vi fick tillbaka matteproven idag de gick änd åhelt okej jag ligger på typ d eller c, inte riktigt nöjd med det men terminen e ju inte över ;)
jag och Tova frågade Hans ungerfär vad vi låg på för betyg i svenska och engelska och han sa att vi låg på B :D det blev jag riktigt glad för det gjorde verkligen min dag :D
och han sa att han kunde sätta 100 kr på att vi gick ut med A från nian :DDDD
ingen träning idag heller, tråååkit :( men man har alltid lite läxor som måste göras... :/
puuuussen♥


såhär såg jag ut ida ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt söt ! <3

2011-10-14 @ 19:20:01
URL: http://justlikemalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0