tisdag

helllo :)

gud vad denna dagen har gått snabbt känns som jag precis segade mej ur sängen men nädå. fast de e ju bra också en dag mindra till helgen :D
konfan var kul idag vi pratade om mobbning och en annan präst från vår kyrka kom och pratade lite och så sa hon att hon skulle berätta en historia, och den var då hemsk det var en tjej som blivit mobad hela högstadiet, och inte bara så lite utan rejält mobbad dom hade gjort helt sjuka saker mot henne och i slutet säger hon bara, ja och som någon säkert har listat ut så e den här tjejen jag... och fan asså jag fick tårat i ögonen... sen gjorde vi en pjäs och pratade lite till. nu sitter jag här och kollar på lite bloggar, ska nog kolla min systers nu ;)
pussen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0