fredag! :D

Jag vet har inte lagt in på fyra dagar.. :(
men om jag ska va ärlig har jag glömt :s men nån dag har jag bara inte haft tid.
i tisdags hade jaag ju konfa direkt efter skolan sen åt jag när jag kom hem och sen hade jag läxor så jag hann inte.
Och i onsdags så spelade vi match och vann med 3-0 :) vi hade kunnat vinna med mycket mer men vi typ sköt inte, hmm :/ vi ska spela en match idag också  mot dom som vi ligger delad första plats i serien med så vi måste vinna!!!! sen spelar vi vår sista match nästa fredag och om vi vinner idag och nästa fredag så vinner vi serien! :DDD
idag har det inte hänt så mycket, vi hade matteprov i skolan men det var ganska lätt så. sen orienterade vi på idrotten.
nu ska jag väl bara ta det lugnt till matchen.
det fick bli ett tråkigt inlägg utan bild, kommer kanske sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0