ska börja lägga in igen :)

förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt, har inte laggt inte på två tre månader?! ;ooo :((
men jag SKA börja lägga in igen, förhoppningsviss varje dag men kanske inte blir, har värlidg mycket i skolan sen kommer man hem och så e det läxor och träning och sen  nu har jag ju konfan oxå...hmm vet inte riktigt hur jag ska hinna menmen det löser sig (y)
sommaren har iaf varit BRA!!!
sen nu har jag väl gått i skolan i snart en månad :/ har hur mycket läxor men så är det väl såhär i åttan... :/
har hänt mycket så sista tiden,, har te.x slutat på handboll för att vårt lag la ner :( och jag har haft gips pågrund av spricka i fingret :( men hade det bara en vecka sen har jag nån karborrband sak som man då kan ta av och på, behöver egentligen inte ha den mer sen igår men vågar inte ta av den :s
sen har jag åkt på VÄRLDENS förkyllning oxå...... inte kul var hemma två dagar förra veckan sen var jag i skolan igår och halva dagen idag sen palla inte mitt huve mer, hade jätte ont i huvet o lite halsen :(
men får väl vara hemma imon oxå antagligen o vila. Men hur tråkigt e det inte att vara hemma hela dagen själv? känns konstigt att säga men jag går hellre till skolan egentligen, haha.
++++ att Rebecca min syster alltså fyllde 18 förra veckan  :)
nu kommer lite bilder ;)





med gips :(


vi vann en cup uppe i SMÖGEN med fotbollslaget :DDD


Yeeah man, vann choklad på lisseberg


följde även med sandby (mina kusinen som bor i södra sandby) till danmark över en helg :)

bilderna e inte i den ordningen jag gjort sakerna bara så ni vet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0