blogga igen :D

Hallo ja jag tyckte det var dags att börja blogga nu igen efter ett ganska långt uppehåll. Ja julen och nyår och alla såna helger är ju över nu men dom har varit toppen, och jag har äntligen hittat ett sätt att blogga från mobilen utan app ;) så om det blir lite fel stavning så är det nog därför ;) ja det blev ett lire sent inlägg för ja hittade precis hur jag kunde lägga in så :)) har precis kommit hem från kusinerna vi var där och åt mat, och planerade lite inför Österrike resan om 7 veckor :D annars har jag väl inte gjort så mycket idag. Imon blir det handla mat med mammi och sen ska vi ha typ halv åtta hos mej här hemma och jag ska göra mat imon så jag får väl fixa lite inför det :) nu ligger jag och kollar på oth och lyssnar på när zack ligger och tuggar ben på min matta ;) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0