onsdag.

hellu,
och förlåt igen för dålig uppdatering men det är jattejobbigt att bloggafrån mobilen så jag kanske ska byta till devote istället, men ja de senaste dagarna har varit sådär, var sjuk i såndags och måndags så jag träffade aldtig sara, tova och amanda, men sen började ju skolan igår igen... hmm ja det var en rejäl start kan jag säga vi startade ochdet känndes inte ens att man haft lov, alla lärare satte igår med läxor och allt. Var med Amanda efter skolan och vi hade jättekul, hahah vi var lite flummiga så vi gjorde en video där vi dansade, eller ja om man nu kan kalla att sitta i min säng och hoppa runder att dana ;) ingen konfa igår då  som ni kanske förstod, den börjar nästa vecka. Idag hade vi hemkunskap två gånger jag amanda och tova kommer ha det nu hela denna terminen för första har vi med vår klass och sen på eftermiddagen hag vi det i elevenlsval ;) haha men det e ju kul så, men niorna höll på och ville byta grupper idag så vi började inte förren typ tjugo minuter efter vad vi skulle, haha. Nu sitter jag och lyssnar musik efter att precis gjort klart matteläxan.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0